Produkt dnia
Pufa RÓŻOWY KWIATEK
Pufa RÓŻOWY KWIATEK
120,00 zł
szt.
Blog chmura tagów
#namioty TIPI #wigwamy #poduszki #kosze na zabawki #pufy dla dzieci #upominki dla #dzieci #prezenty #drobiazgi #niespodzianki
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 Wszystkie produkty, oferowane w naszym sklepie są nowe, fabrycznie pakowane i posiadają gwarancję producenta. Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym nie określono okresu ochrony, przyjmuje się, że wynosi on 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar Konsumentowi.

Manatki.sklep jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad fizycznych i prawnych i ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo?

 Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.

  • Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.

  • Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).

Tel. 730 640 331

  • Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu.

  • Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:

Manatki Sp. z o.o.

Ul. 3 Maja 3/5

42-700 Lubliniec

Z dopiskiem REKLMACJA

  • Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być kopia faktury lub kopia przelewu

  • Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres biuro@manatki.sklep.pl z dopiskiem Reklamacja.

  • Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Manatki Sp. z o.o. dostarczyć wadliwy towar. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.

  • Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 730 640 331.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@manatki.sklep.pl lub telefonicznie: 730 640 331. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do odstąpienia od umowy kupna i możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Prawo to dotyczy zakupów na odległość. 
Przed zwrotem upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić z tytułu ustawy, spełnia warunki zwrotu. 


Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl